Saturday, March 20, 2010

tak sedap hati..

aku risau la bila nak jalan jauh jer..mesti tak sedap hati
aku risau bukan ape...takut kena langgar @ keta rosak jer
macam raya cina hari tu..kena langgar kat kuantan
tapi aku tak cite pun kat maharani.
cukup la kerisauan yang dia ade sekarang...tak yah nak tambah lagi

sebelum cuti hari tu dah pegi cat coz tak nak ade kesan
bila aku sms orang yang langgar tu (a guy) haram dia tak balas
ni aku belom cek lagi kat atm sama ada dia dah bayar ke belum rm150 tu
rm150 jer...but still money ok
besides, i spent more than rm500 hari tu
takkan nak cat part yang kena tu je..alang2 dah masuk workshop,cat la kat lain sama
tapi aku tanya pomen tu..untuk part kat bumper tu memang rm150
bukan aku mintak lebih pun.
patutnyer aku claim sama bayaran teksi untuk aku gi bengkel tu
hishhh

kadang2 terpikir laaa...aku ni macam kena aniaya selalu
tapi apsal doa aku nak pindah tak makbul lagi?
aku tak nafikan la doa lain ade yang makbul
agaknyer ni satu dugaan / maybe Allah nak aku terseksa dulu sebab nak hapuskan dosa yang banyak tu dulu.
jangan plak salah paham dengan statement aku tu.
maksudnye aku dapat balasan siap2 dulu kat dunia ni.at least kat akhirat ringan skit balasan..
buleh ker gitu??

No comments:

Post a Comment