Friday, March 12, 2010

love for our prophet

hari ni ade sambutan maulidur rasul
agak buhsan coz keja aku dah siap iaitu menyediakan budak KRS & banner untuk perarakan
hmmm seb baik tak menang ape2..kalu tak,jadi isu lagi
seriusly,aku menyampah dengar komen2 tu.
budak2 prepare nak berarak...aku suruh pakai baju hitam @ biru..huhhhh
warna baju pun tak seragam...how to win???
aku tak berarak tahun ni..malas sehh
siap duduk kat depan.then big boss turun.seb baik dia tak tegur.ok la kan
tapi orang lain pulak marah aku

PPI memang la calon yang sah2 akan menang.congratz
kalu budak pempuan memang senang nak handle.
lepas perarakan..ade ceramah skit
masa ni aku dah buhsan..so pi kantin tolong orang menghidang
nasi jagung..dengan daging,acar timun & dalca
sedulang makan 5 orang..
as dessert..we had ice cream
syok bebudak ni duk makan..
by twelve,everything is finished
i thought of going back to my hometown but the car is not yet ready
so that's why i'll be going back tomorrow morning...hmm

No comments:

Post a Comment