Sunday, March 14, 2010

kenduri mengejut..

petang semalam sampai terus tumbang haisehhh...is this how being old feels like? masa dekat2 Ajil si Syed phoned pulak ajak pi kenduri dia hari ni ni yang aku nak marah ni..aku dah la tak bawak balik baju kurung. takkan nak beli?? tak pasal2 maharani membebel tadi masa nak kluar nasib ah..abis,jemputan mengejut !!! sori coz there's no picture of the bride & groom kalu kawan aku pengantin pempuan,buleh la jugak amik gambar.ni pengantin lelaki.segan la aku tapi aku letak gambar bunga telur je la walaupun telur memang takde :) ni aku duk makan jelly tu je sambil menanda buku2 ni haiseh rajin la pulok bawak balik buku ni "cemerlang" sungguh *-* cemerlang ape..pegi sekolah pun malass ni terpaksa bawak balik coz naik cuti nak submit kat pemantau..

No comments:

Post a Comment