Thursday, December 2, 2010

@ shah alam

semalam datang sini..
on the way tu maharani dah bebel limit 120 jer..if it was up to me 150 la jawabnyer
abis..air cond dah la tak pasang coz 1 of the passenger tak leh kena air cond.
pergh berasap sehhh lalu hi way tengahari buta
memang aku dah sakit kepala
sedaya aku laaa nak cepat sampai

Aisyah is 3months now & so cute dengan muka suci dia tu
and Aqil pulak...well...Aqil is Aqil
skit2 suruh baca buku..malam tadi siap bacakan bed time story kat dia tu

hari ni kuar gi J-kad kat JJ Bkt Indah
terkezut den tetiba dalam akaun ade more than 500
(tu yang macam malas sebenarnyer nak datang sini coz bajet takde..huhu i'm not ashame to admit that sumtimes i do go bankrupt)
rupanyer duit bantuan kewangan dah masuk..boleh la belanja
tapi aku juz beli kasut yang lepas diskaun 70% jadi rm21,
t-shirt sehelai coz aku tak tau maharani nak lepak lama kat sini..sampai selasa depan
aku bawa baju skit je laa
sedangkan orang lain sopping macam nak gila
aku pun tergoda tengok handbag sembonia rm70 je..sengall tul
tapi kena la tengok handbag yang aku bawa ni..baru je sebulan pakai
nak beli perfum miracle rm170 tapi ingat pulak miracle forever yang baru pakai sekali tu
kira bagus laa kan..tak terpengaruh dengan setan laknatullah

yang penting bagi aku ialah nak makan sandwich subway
my 2nd bro kata nak pegi sunway pyramid..ok gak tu
subway ade kat sana & hopefully aku leh ice-skating :)

my 1st bro kata nak gi I-city tapi aku kat tak payah laaa
wasting rm10 per person juz to see trees made of light...dohh
aku cakap lalu je kat tepi hi-way tu ..nampak jugak
kalu ade ramai lagi fikir macam aku..bankrap la I-city tu
kuangx3

No comments:

Post a Comment