Monday, December 20, 2010

jam oh jam

jam ni maharani kasi..2 minggu lepas
too girlie kan
1 day bila ade duit lebey skit,i wanna buy a better watch
sebenarnye dah berzaman jugak aku tak pakai watch
last sekali masa Uni years..then 2tahun lepas ade la beli tapi rosak then terus tak pakai dah

the truth is...kebelakangan ni aku juz guna jam yang kat henfon je
betul...x tipu.even dalam bilik pun takde alarm / jam dinding
jam henfon pulak ikut waktu Hongkong
MUAHAHAHAHAHA
masa kat henfon tu cepat dari masa sebenar
sengaja aku wat macam tu coz aku kan suka terhegeh2...slow motion gitu

jadi aku cepatkan masa dengan harapan aku takde la main2 dah
tapi sejujurnya taktik tu TAK JALAN !

today is maharani's birthday
i really don't have any idea what to give her
every Dec i definitely have the same problem
yang ade idea...care to share ????

No comments:

Post a Comment