Saturday, June 19, 2010

last day to laze around

since tomorrow have to go back already..i only have a few hours to main2
today i woke up early..trying to finish a book
then i went to town..in the middle of the day..riding the kapchai
HAHAHAHA balik tengganu cerah skit,bila balik JB gelap pulak
it's nice ahh to move around on motorcycle..easy to mencilok
besides,there are so many people in KT during school holiday
aku pun tak tau ahh dari mana umat2 ni datang..suke sangat datang tengganu

ekceli malas nak masuk bandar tapi terpaksa coz i wanna buy sumthing from pasar payang
i wanted to buy this
selama ni,aku tak tau pun ape nama menda ni
kat depan tu tulis nama menda ni 'seman'
hahaha macam nama orang je kan
bukan aku yang nak makan menda ni
tapi ade member yang berkenan

then pegi beli tudung..(lagi!!!)
well..biasa la pempuan kan.walaupun takde duit (huhu :( ) tetap gigih nak bershopping
aku beli gak hadiah untuk member yang kawin tu
hampeh betul...ku ingat kan kenduri tu hari ni
rupanya 18..semalam.patut la rumah dia senyap je masa aku pegi tadi
aku blah coz malu siottt.tak senonoh betul
tu la kes.time cuti..aku memang takkan ingat tarikh.patutnyer kena cakap hari ape je
so whatever pun,simpan dulu la hadiah tu.maybe this raya i'll go over to her house

-hari yang poyo

No comments:

Post a Comment