Wednesday, June 30, 2010

kawad kaki


today i woke up earlier than usual
very early indeed
today me & the boys went to pusat bandar coz that's where the kawad is held
i was so pening,serabut,tensen handling these boys
itu hilang,ini takde,tanya ini,tanya itu
i can't really sleep last nite & that also made me angry
untuk kategori lelaki,ade 7 sekolah yang bertanding
masa tengok budak sekolah lain kawad,da down dah
pakaian they all pun lengkap
my boys takde jambul,mafla pun aku wat sendiri..(buruk seyh)
pagi tadi baru terhegeh2 cari jambul.ade 4 jer
so aku bagi kat ketua je pakai
masa cabut undi,aku da gabra dah...seb baik sekolah yang last perform
seriously,i didn't expect we could win
i just hope we didn't get the last place
masa announce dapat 2nd place,aku terkedu
sampai lambat amik gambar ketua pegi amik hadiah
serious..aku tak sangka.!!!
tipu la kalu aku kata tak kisah tak dapat nombor
tapi lepas tengok budak2 ni perform berterabur masa jalan perlahan...harapan ku punah :)
tapi tak kisah laaa
sekurang-kurangnyer berbaloi bangun awal 2 minggu ni..naik turun kelas-padang..berpanas..terkejar sana sini
alhamdulillah

No comments:

Post a Comment