Monday, June 17, 2013

terjebak

kadang2 datang jugak demam baca novel melayu ni
tapi tu la...majoritinya predictable

cite ni biasa je la...kena kawen time SPM dengan ustaz sendiri.ok per! ;p
beli masa book fest kat SACC mall hari tu...siap nak buat movie tu

cite yang tengah hot sekarang kat tv...seb baik la tayang masa maghrib.
kalu tak, mahu melekat kemas aku depan tv tu...
beli kat jalan TAR minggu lepas...orang duk kata susah nak jumpa.alang2 da jumpa, aku pun beli la.
aku habiskan 2/3 dalam 1 mlm tu jugak..harap aku ingat kena bangun awal keesokannya, kalu tak memang gigih ah habiskan malam tu jugak.
better dari Suami Aku Ustaz tapi hero tu caring sangat.mana ade lelaki macam tu..rajin jaga anak..pastu siap jaga bini dalam pantang sume.TAHYUL !!!! hahahaha

pape pun,da oder lagi 4 malay novels via MPH coz they have 25% discount WOOHOO !
will update when i'm done

No comments:

Post a Comment