Wednesday, December 28, 2011

i've been notty

2,3 hari ni malang bertimpa2

mula2 laptop wat hal.tiba2 tak leh on.sah2 la takde save dokumen sumer kan.bila antar kat kedai pulak..takde inisiatif nak wat back up sebelum format semula.menyesal gile.apsal la aku tak baiki kat sini je? abis hilang gambar2 chickens little.mana lagi aku nak dapat gambar diorang dari kecik sampai sekarang?

semalam masa sopping, jari terluka sebab tersangkut kat ubat stapler.malam tadi paling best.kena minyak panas.menggelupur la kejap.abis bertompok muka (side kiri),leher dengan tangan.wah !! turun la saham aku yang dah sedia menjunam tuh.hari ni, bila kulit tu terkupas..perghh memang pedih bila kena air & sapu krim. menjilat jari..kalu tak caya cuba ah.

mesti aku jahat sekarang.sebab tu la dapat balasan.

aku ~ dalam proses nak review 2011 & berazam untuk 2012

No comments:

Post a Comment